Lisanne in Australië

First day!

Hi there!

Mijn eerste blog vanuit Australië is een feit! Na een reis van 28 uur (inclusief 2 stops in Dubai en in Perth) ben ik aangekomen in Bentleigh. Vergezeld door een koetjesreep (thanks Rico

Wink
) schrijf ik deze blog op mijn kamer.
De reis is me alles meegevallen! Ik heb voornamelijk heel veel geslapen. En dat is fijn tijdens zo'n lange reis, haha. Eenmaal aangekomen werd ik gelijk heel hartelijk verwelkomd door Jessica. Ze had niet eens moeite met me te herkennen (ondanks mijn uiterlijk na 28 uur reizen). Vanaf Melbourne Airport was het nog 45 minuten naar Bentleigh waar de familie woont. Thuis aangekomen heb ik Ben, April en Maddie ontmoet en heb ik een tour door het huis gekregen. Ongeveer een uur en een douche later, stonden er vrienden van de familie op de stoep voor een BBQ. Ter ere van de Melbourne Cup Day is iedereen in Melbourne vrij en wordt er dus gebbqued. Mijn eerste Australische BBQ kan ik dus van mijn lijstje strepen! Het was fijn om afleiding te hebben zodat ik niet in slaap zou vallen. Al ben ik wel net na de kids naar bed gegaan..
Smile

Vandaag (woensdag) heb ik heeerlijk uitgeslapen! Toen ik eenmaal aangekleed en wel was, was het tijd voor lunch. Na de lunch ben ik met Jessica de suburb ingeweest. Zo noemen ze hier de wijken. Alles is heel dichtbij maar uit gewoonte pakt Jessica vaak de auto. Het is zo gaaf om de verschillen hier te ontdekken. Ik neem gauw mijn camera mee op een tripje naar buiten! In de middag ben ik met Jessica en de jongste (April) naar het strand geweest en een park voordat we Maddie van school haalden. Nooit geweten dat de kinderen hier uniformen dragen! Te schattig. Thuis heeft Maddie me álles laten zien. Van haar prinsessenjurken tot barbie's en salto's op de trampoline. Ik moest er ook zelf aan geloven om mijn kunsten te laten zien....Net voor het eten kreeg ik nog de vraag van Maddie: "Lisan (Lisanne in het Engels is erg lastig), do you have any children?" "No I haven't." "Oh.... so you can sleep all night!". Vooral Jessica en Ben moesten heel hard lachen bij deze opmerking

Tongue Out

Vandaag heb ik ook wat dingen geregeld als een Australische rekening en telefoonnummer. Ben heeft zijn oude mobiel afgestaan om als mijn werkmobiel te dienen. Hij liet me de telefoon zien en ik vertelde dat het super toevallig is, maar dat ik die zelf ook heb. "O really?! But that's a really old one!". Dus dan weet ik dat ook weer haha.

Gezien de jetlag is het voor mij alweer bijna bedtijd (21:30) en zal ik deze blog eindigen met een bedankje voor alle lieve berichtjes en dikke knuffel voor iedereen!

Reacties

Reacties

Esther

Yeah!!!!!!!! Slaap lekker lieverd!

Lisette

Yeah! Het avontuur is begonnen :)

Suus

Leuk om te lezen! Slaap lekker wonderschone????

Suus

Wonderschone slaapster!

Sjaak

Ziet er groter uit dan op de Schieweg. Veel plezier daar.

huibert

Heet lisanne wat leuk om te lezen! Veel plezier daar ????

Jaap

Veel plezier, ergens in maart 2016 passeren wij ook Melbourne....

Mieke

Zo...weer een heerlijk groot bed! Slaap lekker had ik al via de app gewenst. Voor als je wakker wordt: goedemorgen en geniet van de nieuwe dag!

Joëtta

Jij kan leuk schrijven zeg!
Fijn om te horen dat de kinderen je nu al leuk beginnen te vinden en dat jij het ook naar je zin hebt! Heel veel plezier !!

Amrita

Leuk lisanne ,so Kansas ik je volgen je schrijft leuk X

Joyce Lesierse

Heel veel plezier Lisanne, ik was vergeten je goede reis te wensen maar ik kan je blog lezen. Leuk zeg!

Gerry

Leuk zo'n eerste indruk te lezen.
Je viel gelijk met je neus in de BBQ, niet verkeerd.
Bijna een welkomsfeestje!
Jessica hoefde, omdat het een vrije dag was, niet te werken. Dat kwam nu goed uit om je een beetje wegwijs te maken.
Je hebt een mooie kamer gekregen, groter dan je gewend ben.
Als je dit leest is de nieuwe dag voor jou al begonnen. Dus goedemorgen en kan je uitgerust aan"je taak"beginnen.
Ben benieuwd naar het vervolg.......

winny willemsen

Lisan
ik ga maar met de Aussie s mee. Heel leuk dat je goed ontvangen bent Geniet ervan ,

Liz

Hee nicht! Wat super om te lezen! Veel indrukken zo de eerste dagen hé?

Diana

Louter goed nieuws! Fijn voor je, dat Jessica gelegenheid had om je wegwijs te maken en samen gezellig naar het strand te gaan! Geniet van je verblijf bij die familie!

Henny

Hoi Lisan, fijn dat je zo goed bent ontvangen en ook nog met je neus in de BBQ. Geniet van alle mooie dingen op je pad. Liefs, Henny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active