Lisanne in Australië

Het aftellen is begonnen!

Over een maandje is het zover, mijn laatste werkdag en mijn laatste dagen in Nederland. Want het is nu zeker! Ik ga voor (minimaal?) 8 maanden naar Australië!

Sinds het afgelopen weekend heb ik een gezin waar ik deze 8 maanden zal verblijven. In november zal ik aankomen in Bentleigh, 30 minuten van Melbourne, bij familie Canham. Familie Canham bestaat uit vader, moeder en twee dochters van 6 jaar en 17 maanden. Ik zal voornamelijk voor de jongste zorgen aangezien de oudste al naar school gaat. Maar in de weekenden ben ik vrij en kan ik Australië ontdekken :) Dus mocht je tips hebben over deze omgeving: ik hoor ze graag!

I'll keep you updated ;)
Lisanne

Reacties

Reacties

Esther

Oh lieverd wat heerlijk! Dat wordt genieten!

Liefs

Eliza

Wauw wat leuk Australië! Heel veel plezier in Australië. Geniet ervan!

Groetjes Eliza

Patricia

Oooh ,super leuk!

Heel veel plezier! Lekker nóg een zomer voor jou haha!

Liefs

winny willemsen

Lisanne, van de caming ken ik een meisje die ook in australie is geweest. Ze heet Saskia Martens uit Oss en je kan haar vinden op Facebook.
Ik ga je volgen, veel plezier.Winny

Najat Amaouch

Hey Lisanne,

Wat gaaf! M'n nicht woont toevallig in Melbourne! Super mooi daar, moet je zeker een keer naar toe geweests zijn! Doe je de bwandelende koalatjes van mij de groeten!
Super uitdaging! Heel veel plezier meis!

Groetjes!

Oom Ton

Good for you!
Ik verheug mij nu al op de verhalen over je avonturen!

Henny Saly

Hoi Lisanne,

Ik hoop, dat je een leuke, fijne en leerzame tijd hebt aan de andere kant van de wereld.
Lieve groet en veel plezier, Henny.

Gerry

De laatste week thuis....
Alles inpakken en dan...het grote avontuur tegemoet.
Je kan het!

Ludy

Lieve Lisanne,
Volg je hart, pas goed op jezelf en vooral geniet ervan!
Ik hoop dat je een fijne tijd hebt daar!

????????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active